Time of Brunei

.:SALAM PERKENALAN:.

Assalamualaikum..untuk semua pembaca blog-blog sama peminat-peminat setia blog..ani buat kedua kalinya blog ani di buat mengganti blog lama yang sudah terhapus akibat telampau amai tangan..jadinya blog ani kan di buka untuk semua ahli warga intek 24..sama yang sewaktu dengannya..

inspirasi untuk membuat balik blog ani datangnya dari blog-blog bekas-bekas boyswing yang terdahulu sebelum kami..

jadinya..skot-skot ku sekalian dengan ini."saya sebagai pemegang mohor besar"kan membagi tau yang blog ani dengan rasminya dibuka untuk tani bekurapak sambil bekongsi cerita pasal event-event tani yang akan datang ataupun yang sudah datang, inda kira yang suka ataupun duka. jadinya siapa-siapa skot tani yang ada info pasal any event dalam dan luar negara ani masukkan tia ke blog. untuk kegunaan tani bersama..

last lastnya...barang siapa di antara skot-skot tani yang ada gambar-gambar nostalgia lama ataupun gambar-gambar event yang pernah dibuat semasa tani boyswing ataupun masa tani udah menjadi seorang teknisyen tentera yang berwibawa ani..kontek aku ah.ataupun post sendiri dalam blog ani.untuk kitani beibun sambil be ketawa-ketawa riang.

sekian dengan ani kan bepasan panuh-panuhkan tah blog ani sebagaimana blog intek-intek senior tani yang lawa-lawa blog durang atu..tapi yang informative sama non controversy la..okeh..3...3..4

0 comments:

Post a Comment